CONTES IL.LUSTRATS, CAMPANYES D'ANIMACIÓ A LA LECTURA, EXPOSICIONS, PREMIS I MOLTES COSES MÉS...

Són en Subi i l'Anna. A ell li agrada molt, moltíssim dibuixar, és el què ha fet des de ben petit i ara s'hi dedica professionalment. També li agrada pujar muntanyes, anar en bicicleta i comptar ovelles quan no pot dormir. A ella li agrada escriure, explicar contes i que, aquesta primavera, hagin nascut gallarets al seu jardí.
També, però, els agrada poder compartir les seves inquietuds, les seves vivències i la feina que fan i és per això que van a escoles, biblioteques, centres cívics... a fer activitats d'animació a la lectura i aprendre dels nens i nenes d'arreu.
Tot i que no s'hi acaben d'entendre tan bé com voldrien amb les màquines i els ordinadors, els fa feliços poder estrenar aquest bloc per compartir tota aquesta munió d'emocions que ens desperten els contes i les històries.
SIGUEU MOLT BENVINGUTS!

divendres, 6 de maig del 2016

ELS VIATGES DE LA CISA Segona part GIRONA 2016

LES CREACIONS DELS INFANTS M'INSPIREN... També jo imagino ser una pirata que amb el meu vaixell navego pels mars del sud. I desembarco en una illa deserta a la recerca d'un tresor amagat de temps ben antics. I no em falta el vell i arrugat mapa del tresor. I carrego amb mi la pala rovellada i amb el mànec torçat que ha desenterrat tants i tants misteris. I cavo sense parar embolcallada de suor, nervis i emoció. I sento que tinc el tresor a tocar i el cor em batega fort i de pressa. I segueixo cavant i cavant fins que em canso. I no puc més i tinc les mans adolorides i el cos empapat de suor. Em trec l'espasa, el meu barret de capitana, la cassaca i tota la roba que porto al damunt. Entro en contacte amb l'aigua salada i freda com una carícia. I nedo per l'ample oceà. Tanco els ulls i somric. El sol se'n va a dormir i deixo que m'assequi les últimes gotes salades. El cel s'ha tenyit de nit i les estrelles juguen al firmament. El somni m'embolcalla. M'entossudeixo a romandre a l'illa fins que trobi allò que hi he anat a buscar. I passen els dies i les nits. Els mesos i els anys. M'he fet amiga de lleons, rinoceronts, girafes i altres habitants. Hi he viscut una eternitat. Ara, però, ja no cavo. He deixat d'engrandir aquell forat llarg i profund. He entès que el tresor és a dins i no pas a fora